مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:252019-10-22سياسي

فرهنگ کتابخوانی مغفول مانده است/ رونمایی از پوستر بیست و یکمین نمایشگاه کتاب مشهد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت فرهنگ کتابخوانی، گفت: یکی از حوزه هایی که مورد کم توجهی قرار گرفته، فرهنگ کتابخوانی است در صورتی که کتاب از معجزات دین مبین اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن جعفری صبح امروز در نشست شورای سیاست گذاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد که در دفتر معاون استاندار برگزار شد، گفت: با توجه به کمبود بودجه، دولت به تنهایی نمی تواند فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ترویج کند و ما به کمک خانواده ها، آموزش و پرورش و رسانه ها نیاز  داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت فرهنگ کتابخوانی ادامه داد: یکی از حوزه هایی که مورد کم توجهی قرار گرفته، فرهنگ کتابخوانی است در صورتی که کتاب از معجزات دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت های کتابخوانی متذکر شد:سرانه مطالعه کشور ما دقایقی بیش نیست، این مأیوس کننده است و وضعیت کتابخانه های ما هم نابه سامان است .

جعفری ادامه داد: رهبری می فرمایند کتابخوانی و علم آموزی علاوه بر اینکه وظیفه ملی است یک واجب دینی هم هست ولی متاسفانه ما کمتر به این واجب توجه کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بخش دیگری از این جلسه گفت: فروش نمایشگاه کتاب، سال گذشته در هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ کتابخوانی مغفول مانده است/ رونمایی از پوستر بیست و یکمین نمایشگاه کتاب مشهد

فرهنگ کتابخوانی مغفول مانده است/ رونمایی از پوستر بیست و یکمین نمایشگاه کتاب مشهد