مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:302019-10-22سياسي

رصد توصیه های رهبر معظم انقلاب در سال رونق تولید (24)


نام گذاری سال 1398 به عنوان رونق تولید را می توان عصاره نام گذاری سال های اخیر دانست.

چرا که رونق تولید به عنوان پایه و اساس پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور برای مقابله با تهدید و تحریم دشمنان ، - نام گذاری سال 1398 به عنوان رونق تولید را می توان عصاره نام گذاری سال های اخیر دانست.

چرا که رونق تولید به عنوان پایه و اساس پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور برای مقابله با تهدید و تحریم دشمنان ،همواره در بیانات مقام معظم رهبری برجسته بوده است.

پژوهش خبری صدا وسیما: اقتصاد ایران از دوره های گذشته با تلاطم های فراوانی مواجهه بوده که در برخی از مقاطع تاریخی، با موفقیت از آن عبور کرده و در برخی دیگر، شکست هایی را تجربه کرده است.

تجربه اقتصاد ملی در دوره تشدید تحریم ها و آشکار شدن برخی از عملکردهای نامطلوب اقتصادی موجب شد تا مقام معظم رهبری در یک آینده نگری و ژرف اندیشی مقاوم سازی اقتصاد ملی را در چارچوب اقتصاد مقاومتی مسیر تداوم آینده اقتصاد کشور اعلام نمایند .

بنابراین لازمه اجرایی شدن اهداف اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری که طی چند سال اخیر در مراسم ها و مناسبات مختلف و در سخنانی مبسوط بدان تاکید فراوان داشته اند استفاده از تمام ظرفیت های موجود به منظور ارتقاء و رونق تولید ملی و افزایش بهره وری در بخش های مختلف تولیدی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد توصیه های رهبر معظم انقلاب در سال رونق تولید (24)

رصد توصیه های رهبر معظم انقلاب در سال رونق تولید (24)