مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 20:322019-10-21اقتصادي

اشتباهات صورت گرفته در واگذاری واحدهای صنعتی باید جبران شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: واگذاری شرکت هایی همچون آذرآب به سهامدار جدید باید با توجه دقیق به اصل 44 قانون اساسی انجام شود تا اشتباهات قبلی را در حوزه خصوصی سازی جبران کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شریعتمداری دوشنبه شب در آخرین برنامه سفر یک روزه خود به استان مرکزی با حضور در جلسه تشکل های کارگری و کارفرمایی استان در اراک، اظهار داشت: جامعه کارگری مظلوم ترین و نجیب ترین افراد جامعه هستند و در طول این چهل سال همواره به آن ها بدهکار بوده ایم.

وی ادامه داد: پیشنهاداتی که در این جلسه از سوی جامعه کارگری استان مطرح شد، نامعقول و ناهنجار و غیر قابل پذیرش نیست و آن ها را انجام می دهیم بطور مثال با پرداخت 4 درصد حق بیمه بازنشستگان در واحدهای بزرگ هپکو و آذرآب استان برای آنان که از شرایط خاص برخوردار هستند، موافق هستم و این کار را پیگیری می کنیم.

جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی بیان کرد: وزارت تعاون در بخش بهزیستی با افرادی که دچار ناشنوایی، نابینایی، کم بینایی و.

هستند، برخورد دارد و به خدمتگزاری به آن ها افتخار می کنیم.

هرکدام در جایی از کشور منشا خیر و برکت هستند و به قله هایی دست پیدا کردند که ما بینایان و شنواهای ظاهری نتوانسته ایم به آن دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهات صورت گرفته در واگذاری واحدهای صنعتی باید جبران شود

اشتباهات صورت گرفته در واگذاری واحدهای صنعتی باید جبران شود