مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 19:162019-10-21سياسي

پرداخت کمک معیشت به 34 هزار مددجو


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 21 هزار و 507 خانوار که 34 هزار و 803 نفر را شامل می شود، از کمیته امداد استان قزوین کمک معیشت دریافت می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ،خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) را در عرصه های مختلف دانست و بیان کرد: یکی از خدمات این نهاد پرداخت کمک معیشت به نیازمندان است که تمامی منابع این کمک از طریق منابع داخلی کمیته امداد تأمین می شود.

وی ادامه داد: براساس آخرین آمار 21 هزار و 507 خانوار که 34 هزار و 803 نفر را شامل می شود، از کمیته امداد استان قزوین کمک معیشت دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: خانواده های مددجو دارای مشکلات مختلفی هستند و باید گفت که یکی از بدیهی و عادی ترین نیاز آنها دریافت کمک معیشت است.

وی افزود: از نیازهای موثر و جدی نیازمندان که کمک در آن زمینه به ارتقای موثر و جدی زندگی نیازمندان منجر می شود، کمک های فرهنگی و اشتغال است.

مومنی عنوان کرد: وقتی خانواده های دارای درآمد نباشد، هیچ گاه به کمک های مقطعی به سوی زندگی پایدار حرکت نمی کند از این رو موضوع اشتغال زایی مددجویان رویکردی است که به طور جدی دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک معیشت به 34 هزار مددجو

پرداخت کمک معیشت به 34 هزار مددجو