مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 17:542019-10-21اقتصادي

اجرای طرح بازآفرینی شهری «اربینت» در محله قدیمی «پشت بازار» خرم آباد


نایب رییس اتاق بازرگانی لرستان از اجرای طرح بازآفرینی شهری «اربینت» در محله قدیمی «پشت بازار» شهر خرم آباد خبر داد.

- خرم آباد- نایب رییس اتاق بازرگانی لرستان از اجرای طرح بازآفرینی شهری اربینت در محله قدیمی پشت بازار شهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خاکی شامگاه دوشنبه در کارگاه آموزشی پروژه بین المللی اربینت در سخنانی با اشاره به اینکه طرح بازآفرینی شهری بزرگترین برنامه تحقیقات اتحادیه اروپا است که از سال 2014 در راستای به کارگیری ایده های ناب و فناوری محور ارائه شده است، اظهار داشت: یکی از پروژه هایی که در این رابطه تعریف شده پروژه اربینت است.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از طرح های بازآفرینی شهری طبیعت محور است، عنوان کرد: در قالب این پروژه محله های قدیمی و بافت های فرسوده شهرها انتخاب می شوند و با مشارکت شهروندان و مردم همان منطقه به محله های بهتر و توسعه یافته تر متصل می شوند.

نایب رییس اتاق بازرگانی لرستان، بیان داشت: این پروژه در چند کشور اروپایی از سال 2018 شروع شده و مدیریت آن را موسسه اربینت بر عهده دارد، همچنین این پروژه در چند کشور غیر اروپایی از جمله ایران شروع به فعالیت کرده است و از سال 96 با همکاری اتاق بازرگانی ایران روابط خود را با اتحادیه اروپا شروع کردیم و شهر خرم آباد را با همکاری وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازآفرینی شهری «اربینت» در محله قدیمی «پشت بازار» خرم آباد

اجرای طرح بازآفرینی شهری «اربینت» در محله قدیمی «پشت بازار» خرم آباد