مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 15:282019-10-21ورزشي

ورزشکاران سازمان یافته بهارستان کارت بیمه ورزشی دریافت می کنند


رییس اداره ورزش و جوانان بهارستان گفت: ورزشکاران سازمان یافته بهارستان تا پایان سال جاری کارت بیمه ورزشی دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن داورزنی عصر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد با اشاره به کمبود سرانه ورزشی در شهرستان بهارستان اظهار داشت: آمار ورزشکاران غیرسازماندهی شده بیش از 10 هزار نفر است که در باشگاه های خصوصی و ورزشی فعالیت می کنند.

وی افزود: پیش از این با محدودیت های فراوانی در زیرساخت های ورزشی شهرستان بهارستان روبه رو بودیم که در دو سال گذشته زیرساخت ها و اماکن ورزشی 40 درصد رشد داشته است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان با اشاره به وجود 7 هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده این آمار تا پایان سال جاری به 12 هزار نفر خواهد رسید که همه ورزشکاران دارای کارت بیمه ورزشی باشند.

داورزنی همچنین ادامه داد: 20 هزار مترمربع به سرانه های زیرساختی و ورزشی بهارستان افزوده شده است در حالی که در گذشته سرانه ورزشی بهارستان 10 دهم درصد بود.

وی سپس با اشاره به تعویض کف پوش سه سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان در این شهرستان بیان کرد: چمن مصنوعی شهر گلستان با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال در سال جاری به بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران سازمان یافته بهارستان کارت بیمه ورزشی دریافت می کنند

ورزشکاران سازمان یافته بهارستان کارت بیمه ورزشی دریافت می کنند