مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 10:422019-10-21بين الملل

اسپر احتمال ماندن بخشی از نظامیان آمریکایی در سوریه را تأیید کرد


«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا بعد از انتشار گزارشی درباره احتمال باقی ماندن 200 نظامی این کشور در سوریه، گفته است که این موضوع یکی از گزینه های در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به رغم انتشار برخی گزارش ها درباره خروج نظامیان آمریکایی از مناطق شمال و شرقی سوریه، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا امروز دوشنبه در جریان سفر به افغانستان، از احتمال باقی ماندن بخش کوچکی از نظامیان این کشور در شمال شرقی سوریه خبر داده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، اسپر در مورد گزارش روزنامه نیویورک تایمز درباره احتمال باقی ماندن شماری از نیروهای آمریکایی در شمال سوریه، گفته است که این یکی از گزینه های در دست بررسی است.

این مقام ارشد آمریکایی مدعی شده که هدف از حفظ تعدادی از نظامیان آمریکایی در بخش هایی از شمال شرق سوریه در نزدیکی میادین نفتی تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) اطمینان یافتن از این موضوع است که این میادین نفتی دست داعش یا دیگران نیافتد.

وی گفت البته خروج نظامیان آمریکایی از شمال شرقی سوریه در جریان است، اما هنوز تعدادی نیرو در کنار متحدان واشنگتن در نزدیکی میادین نفتی حضور دارند و صحبت هایی برای باقی ماندن این نیروها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپر احتمال ماندن بخشی از نظامیان آمریکایی در سوریه را تأیید کرد

اسپر احتمال ماندن بخشی از نظامیان آمریکایی در سوریه را تأیید کرد