مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 10:402019-10-21اقتصادي

جولان دلالان در بازار خرید سیب زیر درختی


30 درصد از کل تولید سیب آذربایجان غربی به صورت زیر درختی و صنعتی به فروش می رسد.

- مرکزاذربایجان غربی ،30 درصد از کل تولید سیب آذربایجان غربی به صورت زیر درختی و صنعتی به فروش می رسد چیزی که دلالان بیشتر از هرکسی آن را غنیمت شمرده و بازار خرید و فروش آن را به دست گرفته اند.

از سیب سردخانه ای و درجه یک بگذریم داستان به گونه ای دیگر عوض می شود آقای آقابالازاده یکی از باغداران نمونه استانی است که می گوید حدود دو هفته است سیب زیر درختی خود را در باغ 6 هکتاریش نتوانسته جمع آوری کند چرا که دلالان با پول بسیار کمی آن را خریداری می کنند، به گونه ایی که با فروش آن حتی نمی توان پول کارگران را هم پرداخت کرد.

سراغ باغداران دیگر استان هم که رفتیم متوجه شدیم چندین سال است با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند مشکلاتی از قبیل پایین بودن قیمت خرید، نوسانات قیمت و کم ارزش کردن محصول باغداران توسط دلالانی که در کنار و حاشیه جاده ها محصول باغداران را نرخ گذاری می کنند و بازار خرید و فروش راه اندازی کرده اند به گونه ای که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

با خود واسطه ها که هم صحبت شدیم، نبود مکان مناسب و کمک به نقدینگی باغداران را دلیل خرید و فروش در حاشیه جاده ها می دانند و می گویند؛ قیمت را کارخانه داران تعیین می کنند و بالا و پایین میبرند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان دلالان در بازار خرید سیب زیر درختی

جولان دلالان در بازار خرید سیب زیر درختی