مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:532019-10-21سياسي

واکاوی و تحلیل جامع اربعین رسالت حوزه و دانشگاه است


اکنون واکاوی و تحلیل جامع و عمق بخشی معرفتی و گفتمان سازی زیارت و پیاده روی اربعین و تربیت علما و فضلایی در طراز بین المللی و تمدنی، رسالتی است بر دوش حوزه های علمیه و مراکز علمی و دانشگاهی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، در پیامی از تمام شرکت کنندگان و دست اندرکاران راهپیمایی بزرگ اربعین تقدیر کرد که متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم السَّلامُ عَلَی وَلِیِّ اللَّهِ وَ حَبِیبِهِ السَّلامُ عَلَی خَلِیلِ اللَّهِ وَ نَجِیبِهِ السَّلامُ عَلَی صَفِیِّ اللَّهِ وَ ابْنِ صَفِیِّهِ السَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهِیدِ السَّلامُ عَلَی أَسِیرِ الْکُرُبَاتِ وَ قَتِیلِ الْعَبَرَاتِ.

و اینک اربعینی دیگر با همه شور و شکوه و جوش و خروش به پایان آمد، اما چون خورشیدی تابان روشنگر آینده و چونان تابلویی ترسیم گر فرداها خواهد بود.

اربعین با اصالت تاریخی و کهن خود در ترازی نوین و تمدنی جلوه گر شده و در پرتو گفتمان بیداری، مقاومت و انقلاب اسلامی مفهوم و جانی دوباره گرفته و به جریانی اخلاقی و عقلانی، عرفانی، انقلابی و جهانی مبدل گشته و به الگوی بی بدیل زیستی ایمانی و آسمانی وحدت بخش و امت ساز درآمده است، این پدیده ممتاز قرن ریشه در عاشورای حسینی(ع) دارد و به آفاق آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی و تحلیل جامع اربعین رسالت حوزه و دانشگاه است

واکاوی و تحلیل جامع اربعین رسالت حوزه و دانشگاه است