مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:112019-10-21اقتصادي

رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی باعث تامین مداوم انرژی می شود


رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی علاوه بر تامین مداوم بخش انرژی در منازل مسکونی، انرژی مورد نیاز بخش صنایع را نیز تامین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد فعله گری شامگاه یکشنبه در چهل و هفتمین جلسه کارگروه بهینه سازی مصرف انرژی استان کردستان، با اشاره به اهمیت رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی در سازمان ها، اظهار داشت: در آستانه شروع فصل سرما و افزایش روند مصرف گاز طبیعی هستیم و با شروع پیک مصرف انرژی بخصوص گاز طبیعی رعایت مصرف بهینه سوخت بعنوان یک ضرورت اساسی مطرح است.

وی رعایت توصیه ایمنی و مصرف بهینه منابع انرژی را زمینه ساز تحول اقتصادی دانست و افزود: با رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی علاوه بر تامین مداوم بخش انرژی در منازل مسکونی می توان با تامین انرژی بخش صنایع در جهت افزایش تولیدات گام های اساسی برداشت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: در بخش صنایع و با حرکت در جهت مصوبات شورای اقتصاد تاکنون 459 واحد از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده و عملیات گازرسانی به 143 واحد صنعتی با حجم جایگزینی 10 میلیون لیتر سوخت مایع در حال انجام است که مجموع جایگزینی گاز به 43 میلیون لیتر سوخت مایع معادل 90 درصد تعهدات خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی باعث تامین مداوم انرژی می شود

رعایت مصرف بهینه گاز طبیعی باعث تامین مداوم انرژی می شود