مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:542019-10-21سياسي

مسافران بازیچه دست قاچاقچیان گوشی همراه


حذف معافیت 80 دلاری واردات گوشی همراه مسافری از دلالی و قاچاق جلوگیری می کند زیرا در حال حاضر مسافران بازیچه دست دلالان شده و قاچاقچیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، معصومه آقاپورعلیشاهی درباره حذف معافیت 80 دلاری واردات گوشی همراه مسافری، اظهار داشت: در حال حاضر مصرف کننده نهایی از معافیت 80 دلاری واردات گوشی همراه مسافری منتفع نشده و تنها دلالان سودکننده هستند.

مسافران بازیچه دست قاچاقچیان گوشی همراه نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: حذف معافیت 80 دلاری واردات گوشی همراه مسافری از دلالی و قاچاق جلوگیری می کند زیرا در حال حاضر مسافران بازیچه دست دلالان شده و قاچاقچیان، گوشی همراه خریداری کرده و از پاسپورت مسافران برای واردات و استفاده از معافیت تعرفه ای بهره می برند.

وی اظهار کرد: باید جلسه مشترکی میان نمایندگان مجلس و مسئولان امر برای حل و فصل مشکلات موجود در مسیر واردات گوشی، تعیین تعرفه، مدل های موبایل وارداتی و.

برگزار شود تا در این امر زیانی متوجه مصرف کننده و دولت نشود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد:با معافیت تعرفه ای واردات گوشی مسافری  با وجود اینکه مصرف کننده سودی نمی برد از جیب دولت هزینه پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران بازیچه دست قاچاقچیان گوشی همراه

مسافران بازیچه دست قاچاقچیان گوشی همراه