مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:492019-10-21سياسي

100 مرکز نیکوکاری در استان بوشهر فعال است


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به فعالیت 100 مرکز نیکوکاری در استان گفت: برای نام نویسی افراد فاقد کارت ملی از تمامی امکانات کمیته امداد استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از خدمات دولت در قالب های مختلف از درگاه های الکترونیک می گذرد، طی دو سال گذشته زمینه های لازم برای استفاده از مددجویان این نهاد از خدمات الکترونیکی فراهم شده است.

لطفی ادامه داد: ازآنجاکه داشتن کارت ملی هوشمند برای هر فرد ایرانی الزامی است از تمامی امکانات این نهاد برای نام نویسی افراد فاقد کارت ملی استفاده می شود.

استقرار واحدهای سیار ثبت احوال در کمیته امداد وی با اعلام حمایت این نهاد از جمعیت 100 هزارنفری در قالب 39هزار خانوار، گفت: وجود 100 مرکز نیکوکاری با کارکرد و مدیریت مردمی در کنار 19 اداره مستقل این نهاد در استان می تواند زمینه های لازم برای استقرار واحدهای سیار ثبت احوال برای نام نویسی کارت ملی را فراهم سازد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: یکی از دستگاه های مؤثر با جایگاه بالا در سیستم اداری ثبت احوال است که از زمان تولد تا مرگ افراد به شکل دقیق اطلاعات آماری افراد را رصد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 مرکز نیکوکاری در استان بوشهر فعال است

100 مرکز نیکوکاری در استان بوشهر فعال است