مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:462019-10-21سياسي

مسکن بسیج سازندگی 43 واحد پروژه انجام داده است


فرمانده سپاه پاسداران سروآباد، گفت: مسکن بسیج سازندگی به صورت مشارکتی با حمایت کمیته امداد 43 واحد مسکن محرومان را در دو مرحله به انجام رسانیده که خوشبختانه 60 درصد پیشرفت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر غفاریان امروز (29 مرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه شهرستان سروآباد جزء 30 شهرستان کم برخوردار در کل کشور محسوب می شود، اظهار کرد: شهرستان سروآباد به دلیل نبود زیر ساخت و وجود راه های صعب العبور و خاکی مورد توجه قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار گرفته است.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در طول سال های گذشته بیش از 90 پروژه شامل ساخت مدرسه، مرمت مسجد، خانه عالم و جاده بین مزارع را با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان در روستاهای شهرستان سروآباد انجام داده است.

غفاریان ذکرکرد: مسکن بسیج سازندگی به صورت مشارکتی با حمایت کمیته امداد 43 واحد مسکن محرومان را در دو مرحله، به انجام رسانده که خوشبختانه 60 درصد پیشرفت داشته است.

وی عنوان کرد: 77 واحد مسکونی در قالب طرح محرومیت زدایی با مشارکت بهزیستی به بهره برداری رسیده و همچنین تهیه جهیزه برای 120 جوان، در قالب 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه سروآباد، عنوان کرد: در عرصه های سازندگی و اقتصاد مقاومتی صنایع تبدیلی به متقاضیان پرداخت شده و در جهت محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن بسیج سازندگی 43 واحد پروژه انجام داده است

مسکن بسیج سازندگی 43 واحد پروژه انجام داده است