مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 06:002019-10-21پزشكي

انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حکم وزیر بهداشت منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در حکمی از دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی، دکتر سید محمدحسین بحرینی طوسی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب شد.

در حکم وزیر بهداشت خطاب به دکتر سید محمدحسین بحرینی آمده است: با عنایت به سوابق و تجربیات، جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب می شوید تا با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود برای تعالی امور دانشگاه اهتمام نمایید.

امید است به یاری پروردگار در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت موفق و سرافراز باشید.

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته دکتر محمدرضا دارابی در دوران تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد قدردانی و از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیقش را درخدمتگزاری به نظام اسلامی ومردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه های دیگر خواستار شد.

دکتر محمد رضا دارابی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نامه ای در 27 مهر به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از سمت خود استعفا داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد

انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد