مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 21:162019-10-20اقتصادي

خسارت های سیل در اهواز بسیار جدی است


شهردار اهواز با اشاره به قرار دادن اعتبار ویژه ای از محل جبران خسارت های سیل به شهرداری اهواز، گفت: خسارت هایی که در بحران سیل به اهواز وارد شد بسیار جدی است و امیدواریم دولت در این خصوص نگاه ویژه ای به اهواز داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسی شاعری در جلسه انعقاد موافقت نامه میان استانداری خوزستان و شهرداری اهواز برای تامین منابع مالی پروژه های عمرانی شهرداری که یکشنبه شب (28 مهر) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اداره شهرها به ویژه کلانشهرها در شرایط فعلی کشور و هزینه های سرسام آور مدیریت شهری، کار دشواری است و هیچکس به تنهایی قادر نیست مشکلات گسترده یک کلانشهر را مرتفع کند و برای حل مشکلات و توسعه شهر، نیازمند همراهی و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و عناصر تاثیرگذار بر شهر هستیم.

وی افزود: طبیعتاً همراهی اعضای شورای شهر اهواز به عنوان نهاد قانونگذار و ناظر برای مدیریت شهری در کنار مدیریت عالی استان می تواند تاثیر بسزایی در سرعت گرفتن حرکت مدیریت شهری داشته باشد.

شهردار اهواز بیان کرد: نشست ها و هماهنگی های بین استانداری خوزستان و شهرداری اهواز منجر به تامین اعتبار برنامه ریزی برای اجرای پروژه ها شد که امیدواریم در آینده پروژه ها تفکیک و مشخص شوند و از نظرات اعضای شورا نیز استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های سیل در اهواز بسیار جدی است

خسارت های سیل در اهواز بسیار جدی است