مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 20:322019-10-20بين الملل

«تایمز» از احتمال تعویق دوباره مهلت «برگزیت» خبر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نشریه تایمز روز یکشنبه به نقل از منابع مطلع نوشته است که اگر بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نتواند این هفته موافقت پارلمان این کشور با توافق برگزیت با اتحادیه اروپا را کسب کند، - نشریه تایمز نوشته است که اگر دولت بوریس جانسون نتواند نظر مثبت پارلمان انگلیس برای توافق برگزیت با اتحادیه اروپا را جلب کند، بروکسل مهلت اجرای این توافق را برای چند ماه دیگر به تعویق می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، نشریه تایمز روز یکشنبه به نقل از منابع مطلع نوشته است که اگر بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نتواند این هفته موافقت پارلمان این کشور با توافق برگزیت با اتحادیه اروپا را کسب کند، این اتحادیه مهلت اجرای برگزیت را تا ماه فوریه سال 2020 (نیمه بهمن-نیمه اسفند) به تعویق می اندازد.

یک منبع دیپلماتیک به این نشریه گفته است که پس از تعویق مهلت برگزیت، لندن می تواند تا پیش از ضرب الاجل جدید، هر زمان که موافقت پارلمان را جلب کرد، اتحادیه اروپا را ترک کند.

بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا برای تصمیم گیری در مورد تعویق دوباره ضرب الاجل برگزیت، منتظر مشخص شدن نظر پارلمان انگلیس در مورد توافق کنونی میان لندن و بروکسل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تایمز» از احتمال تعویق دوباره مهلت «برگزیت» خبر داد

«تایمز» از احتمال تعویق دوباره مهلت «برگزیت» خبر داد