مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 20:312019-10-20سياسي

تحقیقات علمی گزارش سیلاب در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قراردادیم


رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه سیلاب ابتدای امسال نخستین تجربه در تاریخ کشور است، گفت: برای پیشگیری در وقوع سیلاب احتمالی دیگر نتایج تحقیقات علمی گزارش سیلاب را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قراردادیم تا درنحوه بازسازی خانه های مسکونی استفاده شود.

- محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تکمیل شدن گزارش نهایی هیأت رسیدگی به سیلاب گفت: دانشگاه تهران در ارائه گزارش نهایی هیأت رسیدگی به سیلاب در گام اول یافته های تحقیقاتی خود را در اختیار دستگاه های اجرایی قرار داده است تا در صورت نیاز اطلاعات تکمیلی را به آن اضافه کنند.

* ارائه گزارش پیشگیری از تخریب خانه های مسکونی به بنیاد مسکن انقلاب وی افزود: با توجه به ساخت و سازهای خانه های مسکونی مناطق سیل زده گزارش مربوط به پیشگیری از تخریب خانه های روستایی در حوادث آینده در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت تا در نحوه احداث خانه های تخریب شده مورد استفاده قرار گیرد.

* گزارش هیأت رسیدگی به سیلاب یک گزارش بی طرفانه است نیلی احمد آبادی تصریح کرد: گزارش هیأت رسیدگی به سیلاب یک گزارش بی طرفانه است که برای 10 سال آینده کشور کاربرد دارد و می تواند در پیشگیری از حوادث موثر واقع شوداین در حالی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات علمی گزارش سیلاب در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قراردادیم

تحقیقات علمی گزارش سیلاب در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قراردادیم