مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 19:152019-10-20اقتصادي

کمبود منابع مالی عمده ترین مشکل تعاونی های تولید استان سمنان است


مدیر تعاون روستایی استان سمنان بابیان اینکه ضعف مالی مانع اجرای طرح های پیشنهادی می شود، گفت: کمبود منابع مالی عمده ترین مشکل تعاونی های تولید استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان عباسپور غروب یکشنبه در نشست با مدیران عامل شرکت تعاونی های تولید استان سمنان به میزبانی تعاونی تولید روستایی شهدای میغان شاهرود ضمن بیان اینکه کمبود منابع مالی عمده ترین مشکل تعاونی های تولید استان است، ابراز داشت: نبود اعتبارات لازم اغلب سد راه و مانعی برای اجرای طرح های پیشنهادی می شود لذا انتظار می رود برای حل این مشکل چاره ای تدبیر یا شرایط تسهیل شود.

وی ضمن بیان اینکه ایجاد کارخانه های فراوری یا صنایع تبدیلی می تواند به تکمیل زنجیره تولید در استان سمنان کمک کند، افزود: طرح ها بسیاری در حال انجام یا در دستور کار است که کارخانه کنسانتره انگور و پسته پاک کنی ری آباد ازجمله آن ها محسوب می شود.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان بابیان اینکه یک میلیون و 400 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید می شود، ابراز داشت: همین امر ظرفیت ویژه ای به شمار می رود که می توان در قالب تعاونی ها و اتحادیه ها از آن برای تکمیل زنجیره تولید و رونق اقتصادی بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود منابع مالی عمده ترین مشکل تعاونی های تولید استان سمنان است

کمبود منابع مالی عمده ترین مشکل تعاونی های تولید استان سمنان است