مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 18:532019-10-20اجتماعي

ترافیک در مسیر مهران پرحجم است/ رانندگان احتیاط کنند


رییس پلیس راه ایلام با بیان اینکه همزمان با شامگاه یکشنبه ترافیک در مسیر مهران به سمت ایلام پرحجم است، گفت: هنوز 200 هزار نفر آن سوی مرز ها هستند در نتیجه ترافیک همچنان ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سرهنگ رضا همتی زاده با بیان اینکه همزمان با شامگاه یکشنبه مسیر رفت به سمت مهران ترافیک روانی را شاهد است اما در مسیر برگشت از سمت مهران به مقاصد مختلف اعم از ایلام ترافیک پرحجم اما روانی گزارش می شود، تاکید کرد: متاسفانه علی رغم توصیه ها، بعضی از رانندگان پرشتاب رانندگی می کنند که این امر سبب بروز حوادث می شود.

وی با بیان اینکه مسیرهای استان ایلام خوشبختانه هموار است، افزود: رانندگان باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین استراحت لازم و پرهیز از عجله به همکاران ما در پلیس راه کمک کنند.

رییس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه ناجا همانند قبل مدیریت ترافیک از مبدا تا مقصد، ایمنی و کاهش حوادث و همچنین تسهیل در عبور و مرور را در برنامه خود دارد، ابراز کرد: تیم های گشتی از پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه ناجا تا خروج کامل زائران بر ترافیک نظارت دارند.

همتی زاده گفت: پیش بینی می شود نزدیک 200 هزار نفر در آن سوی مرز باشند که ورود آن ها به ایران اسلامی سبب می شود تا در روزهای آتی نیز ترافیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در مسیر مهران پرحجم است/ رانندگان احتیاط کنند

ترافیک در مسیر مهران پرحجم است/ رانندگان احتیاط کنند