مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 16:212019-10-20سياسي

امضای توافق نامه ایجاد و راه اندازی مرکز رشد کارآفرینی روستایی در روستای بهانگر


با حضور رییس پارک و علم و فناوری خراسان رضوی توافق نامه سه جانبه ایجاد و راه اندازی مرکز رشد کارآفرینی روستایی در روستای بهانگر به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، رییس دانشگاه حکیم سبزواری در حاشیه مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: توافق نامه همکاری توان افزایی روستایی با هدف ایجاد و راه اندازی مرکز رشد کارآفرینی روستایی در روستای بهانگر از توابع شهرستان داورزن میان پارک علم و فناوری خراسان رضوی، دانشگاه حکیم سبزواری و بنیاد غیردولتی حامی ارزش آفرینان به امضا رسید.

وی افزود: امضای این توافق نامه در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اجرای برنامه ششم توسعه و سیاست های کلان دولت در توسعه زیرساخت ها و زیربناهای لازم برای رشد فعالیت های کارآفرینی در بخش های دولتی و خصوصی صورت گرفت.

دکتر مولوی با اشاره به تعهدات طرفین در این توافق نامه ادامه داد: همکاری در تدوین، ارائه و اجرای مدل های فرآیندی مرکز رشد و کارآفرینی روستایی، همکاری در ارائه خدمات توسعه کسب وکار مانند برگزاری کارگاه های آموزشی، برنامه های مشاوره ای، رویدادهای آموزشی تجربی و سایر برنامه های متناسب با فضای روستایی، هماهنگی برای حضور شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه های مرتبط با کسب وکارهای روستایی در منطقه از جمله تعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای توافق نامه ایجاد و راه اندازی مرکز رشد کارآفرینی روستایی در روستای بهانگر

امضای توافق نامه ایجاد و راه اندازی مرکز رشد کارآفرینی روستایی در روستای بهانگر