مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 13:162019-10-20دانش

تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی با دانشگاه فیلیپین


تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و دانشگاه دیلیمای فیلیپین به منظور انجام تحقیقات مشترک به امضاء رسید.

- عکس تزیینی است تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و دانشگاه دیلیمای فیلیپین به منظور انجام تحقیقات مشترک به امضاء رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی افروس، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در مراسم امضای تفاهم نامه بین این واحد دانشگاهی و دانشگاه دیلیمای فیلیپین، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با سه مرکز تحقیقات مواد و انرژی، تولید محصولات سالم و ارگانیک و باستان شناسی و توریسم یکی از دانشگاه های استان خوزستان است.

وی با اشاره به آزمایشگاه ها و تجهیزات این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود 160 هکتار از محدوده باستانی ایوان کرخه اولین دانشگاه جهان (جندی شاپور) در اختیار این دانشگاه است، می توان در زمینه باستان شناسی، اکتشافات و تحقیقات همکاری های جدیدی را با استادان دانشگاه فیلیپین انجام داد.

در این جلسه، تفاهم نامه مشترکی بین دو دانشگاه با حضور علی افروس، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و برنادت، رییس دانشکده علوم اجتماعی و فلسفه دانشگاه دیلیمای فیلیپین به نمایندگی از این دانشگاه در راستای تبادل استادان، کارمندان و دانشجویان، فعالیت های پژوهشی و انتشارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی با دانشگاه فیلیپین

تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی با دانشگاه فیلیپین