مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 12:372019-10-20فرهنگي

کنگره ملی شعر جوان عاشورایی در ارومیه برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری نخستین کنگره ملی شعر جوان عاشورایی به زبان ترکی آذری در ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر خدایاری ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص روند برگزاری این کنگره با بیان اینکه 266 اثر به دبیرخانه ارسال شده و در حال داوری آثار است افزود: از 266 اثر ارسالی به دبیرخانه کنگره، 92 اثر برگزیده شده که از میان آنها به 6 اثر در بخش اصلی و داخلی جوایزی اهدا می شود.

وی ادامه داد: 90 اثر از آذربایجان شرقی، 80 اثر از آذربایجان غربی، 21 اثر از اردبیل، هشت اثر از استان البرز، 13 اثر از تهران، 36 اثر زنجان و هشت اثر از استان قزوین به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

خدایاری در خصوص جوایز این کنگره بیان کرد: برای نفر نخست بخش اصلی 30 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون ریال و برای نفر سوم 10 میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و تندیس جوایزی اعطا می شود و همچنین برای نفرات اول تا سوم بخش ویژه به ترتیب 20 میلیون، 15 میلیون و 10 میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و تندیس اعطا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بخش اصلی کنگره مربوط به واقعه عاشورا و بخش ویژه در خصوص نقش جوانان در جریان عاشوراست، ادامه داد: تشویق شعرای جوان به خلق آثار بدیع و نو، به نمایش گذاشتن پتانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شعر جوان عاشورایی در ارومیه برگزار می شود

کنگره ملی شعر جوان عاشورایی در ارومیه برگزار می شود