مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:552019-10-20پزشكي

پوشش بیمه برای همه افراد جامعه محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران از پوشش بیمه سلامت برای تمام افراد فاقد پوشش بیمه ای، - مدیرعامل بیمه سلامت از پوشش بیمه ای برای تمام افراد جامعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران از پوشش بیمه سلامت برای تمام افراد فاقد پوشش بیمه ای، خبر داد و افزود: افراد روی تخت بیمارستان بیمه نمی شوند و پس از سپری کردن دوره انتظار 10 روزه به آن ها خدمات درمانی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه دوره انتظار ده روز به این معناست که هر زمان افراد دفترچه بیمه را دریافت کردند تا 10 روز به آن ها خدمتی ارائه نمی شود توضیح داد: این مهلت به دلیل اجبار افراد برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه است که در گذشته اینگونه نبود و افراد مواقعی که بیمار می شدند می توانستند دفترچه بیمه دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به این که در آستانه هفته بیمه سلامت هستیم، 3 تا 9 آبان هفته بزرگداشت بیمه سلامت برگزار خواهد شد و تمام افراد بیمه نشده، تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه برای همه افراد جامعه محقق می شود

پوشش بیمه برای همه افراد جامعه محقق می شود