مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:182019-10-20اقتصادي

کاهش 8 درصدی هزینه های سازمان بیمه سلامت بعد از 24 سال


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از حمایت سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد در منظم شدن پرداخت ها تشکر کرد و گفت: برای اولین بار در 24 سال گذشته، - هزینه های سازمان از طریق مدیریت هزینه هشت درصد کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس طاهر موهبتی در مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان بیمه سلامت ایران، از حمایت سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد در منظم شدن پرداخت ها، تشکر کرد و گفت: با اقدامات انجام شده، برای اولین بار در 24 سال گذشته علی رغم مسائل مبتلابه سال های اخیر کشور اعم از تورم، تحریم و.

، هزینه های سازمان از طریق مدیریت هزینه به میزان هشت درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: امیدواریم همانند گذشته این حمایت تداوم داشته باشد تا بتوانیم در سایه نظم پرداختی ها، مدیریت هزینه ها را نیز ادامه دهیم.

در عین حال بحث آی تی در سازمان بیمه سلامت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که برای انجام بسیاری از اقدامات ضرورت تسریع در استقرار سازمان الکترونیک وجود دارد و پیشرفت خوبی هم در این حوزه داشته ایم.

موهبتی استقرار و توسعه سامانه تایید خدمت را از دیگر اقدامات قابل ذکر در سازمان بیمه سلامت دانست و گفت: اجرای راهنمای بالینی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت بدون ساختار آی تی قابل اجرا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 درصدی هزینه های سازمان بیمه سلامت بعد از 24 سال

کاهش 8 درصدی هزینه های سازمان بیمه سلامت بعد از 24 سال