مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:182019-10-20اجتماعي

مطالعات پروژه محور یاسوج ـ سی سخت بازنگری می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دستور استاندار، مطالعات پروژه محور یاسوج ـ سی سخت در محل تونل ها بازنگری می شود تا در این قسمت کمترین خسارت به محیط زیست وارد شود.

- مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دستور استاندار، مطالعات پروژه محور "یاسوج ـ سی سخت" در محل تونل ها بازنگری می شود تا در این قسمت کمترین خسارت به محیط زیست وارد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژمان نیک اقبالی یکشنبه، 28 مهر ماه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص محور در دست ساخت یاسوج ـ سی سخت افزود: در بحث قطع درختان در این محور اغراق شده بود و فضای رسانه ای استان هم در این زمینه عملکرد خوبی نداشت.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی هم به این موضوع ورود پیدا کرد و ما فضا را آرام کردیم، به آخرین وضعیت پروژه اشاره داشت و اظهارکرد: تا ورودی تونل ها حدود 200 متر فاصله داریم و پیمانکار هم موظف شده تا پل تنگاری را آسفالت کرده و تحویل دهد تا در فصل زمستان در این قسمت مشکلی نداشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این محور دو تقاطع غیرهمسطح داریم که در قرارداد پیمانکار نمی گنجد و امیدواریم این مشکل حل شود تا پیمانکار معطل این دو نقطه نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات پروژه محور یاسوج ـ سی سخت بازنگری می شود

مطالعات پروژه محور یاسوج ـ سی سخت بازنگری می شود