مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:182019-10-20سياسي

تدوین 14 سند ارتقای وضعیت زنان در استان های مختلف


معاون رییس جمهور در امور زنان خانواده گفت: تا امروز چهارده سند ارتقاء وضعیت زنان در راستای تحقق عدالت جنسیتی در استان های مختلف تدوین و به تصویب رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معصومه ابتکار در خصوص شاخص های تحقق عدالت جنسیتی گفت: در اولین جلسه ستاد ملی زن و خانواده که با حضور رییس جمهور برگزار شد، شاخص های عدالت جنسیتی در هشت محور و صد و نود و شش شاخص با همکاری دستگاههای اجرایی نهایی و به تصویب رسید و برای اجرا به کلیه دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: این شاخص ها دستور العمل اجرایی تمامی نهادها و دستگاههای اجرایی در حوزه زنان و خانواده را مشخص می کند، در همین راستا سندهای ارتقا وضعیت زنان و خانواده بر اساس موافقت نامه ای که در 31 استان تنظیم و به امضای استانداران رسید، مقرر شد در هر استان نقشه راه رسیدن به شاخص های عدالت جنسیتی را بر اساس شرایط خاص آن استان و شهرستان ترسیم کند.

وی با بیان اینکه تا امروز چهارده سند در استان های مختلف تدوین و به تصویب رسیده است، خاطر نشان کرد: جدید ترین سند نیز در استان مازندران به تصویب رسید، این اسناد در شورای برنامه ریزی استان های مختلف به عنوان برنامه آن استان به تصویب رسیده و تمامی دستگاه های اجرایی موظف به حرکت در راستای تحقق اهداف آن هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 14 سند ارتقای وضعیت زنان در استان های مختلف

تدوین 14 سند ارتقای وضعیت زنان در استان های مختلف