مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:162019-10-20اقتصادي

حذف قبض کاغذی ارتباطی به افزایش قیمت برق ندارد


وزیر نیرو با بیان اینکه براساس مصوبه دولت تعرفه برق 7 درصد افزایش یافته است، گفت: این موضوع ارتباطی با حذف قبض کاغذی ندارد.

- ، رضا اردکانیان که به شورای شهر تهران آمده بود در حاشیه جلسه در جمع خبرنگاران افزود: حذف قبض کاغذی حرکتی رو به جلو بشمار می رود و موثر و قابل استمرار است و مردم اگر سوال یا ابهامی در زمینه نرخ قبض برق دارند می توانند با شماره 89606100 تماس بگیرند.

وی افزود: البته ممکن است در مواردی تعرفه بیشتری برای انشعابی لحاظ شده باشد که این موضوع قابل برگشت است، ولی به طور کلی همزمان شدن حذف قبض کاغذی و افزایش تعرفه های مصوب سال 98 سوء تفاهم ایجاد کرده است.

وی گفت: براساس مصوبه هیئت وزیران تعرفه برق 7 درصد افزایش یافته و این میزان برای پرمصرف ها 16 درصد دیگر هم اضافه شده است تا بازدارنده باشد.

آقای اردکانیان همچنین درباره توسعه شهر تهران و نقش وزارت نیرو تصریح کرد: وزارت نیرو به تنهایی نمی تواند از این گسترش جلوگیری کند؛ شورای نظارت بر توسعه پایتخت نقش موثری داشته و به هیچ وجه ارائه آب و برق خارج از مدار منشا گسترش تهران نبوده است و گسترش آب و برق خارج از مدار نیز نداشته ایم که باعث توسعه تهران شود.

وزیر نیرو درباره مطالبات پیمانکاران وزارت نیرو و پرداخت آن از طریق تهاتر با وزارت نفت، افزود: اصل بحث تهاتر خوب است اگر فراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قبض کاغذی ارتباطی به افزایش قیمت برق ندارد

حذف قبض کاغذی ارتباطی به افزایش قیمت برق ندارد