مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:162019-10-20اقتصادي

تکمیل 6 پروژه بزرگ شهری تا پایان امسال در شیراز


عملیات اجرایی برای احداث 6 پروژه بزرگ شهری در فازهای مختلف تداوم دارد و امیدواریم این پروژه ها تا پایان امسال آماده بهره بردار شود.

- شهردار شیراز گفت: عملیات اجرایی برای احداث 6 پروژه بزرگ شهری در فازهای مختلف تداوم دارد و امیدواریم این پروژه ها تا پایان امسال آماده بهره بردار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر اسکندرپور یکشنبه 28 مهر در بازدید از روند اجرایی 6 پروژه عمرانی شیراز، گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها شامل فاز دو و سه تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی، تقاطع غیرهمسطح مهدیه – امیرکبیر، بلوار مهدیه، تقاطع غیرهمسطح باهنر – کمربندی، زیرگذر گلستان و چپگرد صدرا به صورت شبانه روزی دنبال می شود و تلاش ها برای تکمیل آنها تا پایان امسال متمرکز شده است.

وی با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید رودکی، گفت: مجموع پیشرفت فیزیکی این پروژه 27 درصد است و طبق هدف گذاری انجام شده تلاش داریم این پروژه را با برنامه ریزی انجام شده، تزریق منابع مالی و استفاده از تجهیزات و امکانات تا پایان امسال به بهره برداری برسانیم.

شهردار شیراز با بیان اینکه عرشه پل دوم تقاطع شهید رودکی 220 مترطول دارد که هم اکنون 110 متر آن آماده بتن ریزی است و مابقی آن طی هفته های آینده انجام می شود، از بسیج امکانات برای کوه بری و خاکبرداری بخشی از پروژه یاد شده خبر داد و گفت: طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 6 پروژه بزرگ شهری تا پایان امسال در شیراز

تکمیل 6 پروژه بزرگ شهری تا پایان امسال در شیراز