مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 11:042019-10-20اقتصادي

روزنامه همشهری همدان تعطیل شد


سرپرست روزنامه همشهری استان همدان درباره تغییرات بخش استانی این رسانه، گفت: با روی کار آمدن تیم جدید و تقبل نکردن هزینه های چاپ به علت افزایش هزینه کاغذ، - بخش استانی روزنامه همشهری در کل کشور تعطیل شده است.

احسان مدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این تغییرات از اردیبهشت و خردادماه امسال اعمال شده است، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی نمایندگی های شهرستانها زیرنظر همشهری از طریق سایت و کانال خبری استانی در حال فعالیت هستند.

وی با توضیح اینکه این رسانه در شرایط فعلی در هر استان دارای یک خبرنگار است، افزود: با توجه به اینکه روزنامه همشهری حدود شش ماه است که در بخش استانی چاپ نشده، تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست داده است.

مدی در پایان تعطیلی بخش استانی را یکی از تغییرات روزنامه همشهری دانست و بیان کرد: در حال حاظر نیازمندیهای صبح کشور چاپ نمی شود و صفحات نیازمندیهای کشور هم کم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ شب گذشته خبر تعطیلی روزنامه همشهری همدان به نمایندگی استان اعلام شد هر چند از چندی پیش روزنامه همشهری در همدان به صورت مستقل چاپ نمی شد و چهار صفحه استانی برای سه استان همدان، زنجان و قزوین منتشر می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه همشهری همدان تعطیل شد

روزنامه همشهری همدان تعطیل شد