مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 10:562019-10-20اقتصادي

عرضه گوشت های وارداتیِ در حال انقضا با دستور ستاد تنظیم بازار + سند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کارگروه تنظیم بازار در جلسه اخیر خود به موضوع ذخایر راهبردی گوشت گوساله وارداتی شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی ورود کرد و با توجه به در حال اتمام بودم تاریخ مصرف، - عرضه گوشت های وارداتیِ در حال انقضا با دستور ستاد تنظیم بازار + سند بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گوشت های منجمد برزیلی در حال انقضای تاریخ مصرف شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی، در بازار توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کارگروه تنظیم بازار در جلسه اخیر خود به موضوع ذخایر راهبردی گوشت گوساله وارداتی شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی ورود کرد و با توجه به در حال اتمام بودم تاریخ مصرف، دستور توزیع آن ها را در بازار صادر کرد.

عباس قبادی دبیر کارگروه تنظیم بازار مصوبه توزیع گوشت های منجمد گوساله وارداتی در بازار با توجه به محدودیت تاریخ مصرف آن ها را اعلام کرد.

متن این مصوبه به شرح زیر است.

با توجه به محدودیت زمانی انقضای تاریخ مصرف بخشی از گوشت های منجمد شرکت پشتیبانی امور دام مربوط به ذخایر راهبردی و و محموله های بخش خصوصی و ضرورت مدیریت منابع ارزی و محوله های وارداتی به گونه ای که از بروز زیان مضاعف و عرضه بیش از نیاز در این مقطع و بروز کمبود در ماه های پایانی سال جلوگیری گردد مقرر گردید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه گوشت های وارداتیِ در حال انقضا با دستور ستاد تنظیم بازار + سند

عرضه گوشت های وارداتیِ در حال انقضا با دستور ستاد تنظیم بازار + سند