مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 09:522019-10-20حوادث

دستگیری عامل فرار مالیاتی میلیاردی در البرز


فردی که با تاسیس و ثبت شرکت های صوری و انجام فعالیت های اقتصادی گسترده در استان خراسان رضوی، اقدام به فرار مالیاتی 94 میلیارد ریالی کرده بود، - در استان البرز دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: درپی دریافت حکم نیابتی قضایی مبنی بر شناسایی و دستگیری عامل فرار مالیاتی استان خراسان رضوی و دستور رسیدگی به موضوع از سوی دادسرای کرج، پرونده به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شد.

فرمانده نیروی انتظامی البرز توضیح داد: بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی وارد عمل شده و در بررسی جزییات پرونده مطلع شدند، متهم با تاسیس شرکت های صوری و دریافت کارت بازرگانی و امتیازات این شرکت ها اقدام به واردات کالا در حجم بسیار بالا کرده و به علت نپرداختن مالیات، سبب تضییع حقوق بیت المال و فرار مالیاتی به مبلغ 94 میلیارد ریال شده است.

سردار محمدیان افزود: با توجه به این که آدرس دقیقی از نامبرده وجود نداشت و متهم نیز متواری بود و فقط آخرین آدرس وی در سال 90 در کرج موجود بود با پیگیری های شبانه روزی و بررسی آدرس های احتمالی و انجام تحقیقات نامحسوس متهم در منطقه مهرویلا شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل فرار مالیاتی میلیاردی در البرز

دستگیری عامل فرار مالیاتی میلیاردی در البرز