مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 07:572019-10-20سياسي

راه اندازی مدار ثانویه رآکتور در حال بازطراحی اراک تا 2 هفته آینده


دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تا دو هفته آینده مدار ثانویه رآکتور در حال بازطراحی اراک راه اندازی خواهد شد و تا سال بعد تست های سرد و تا سال 1400 رآکتور اراک کاملا راه اندازی خواهد شد که اقدامی اقتدارآفرین و کار جهادی و عملیاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر زارعان صبح امروز 28 مهرماه در مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه ظرفیت ها و توانمندی های خاصی در دانشگاه باهنر وجود دارد، با اشاره به اجتماع اربعین حسینی اظهار کرد: هرچه داریم از عاشورا است و اجتماع اربعین در دنیا بی همتا است و باید بتوانیم با انسجام و همدلی توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: سازمان انرژی اتمی یکسری وظاف حاکمیتی را دنبال می کند و وظیفه اصلی اش در تولید برق پاک، سامانه های پرتودهی، تولید رادیوداروها، لیزرها و داشتن چرخه سوخت است.

زارعان با بیان اینکه بعضا کشورها پهنان کاری دارند، اما به دلیل اینکه فعالیت های ایران صلح آمیز است سعی شده به اهداف تعریف شده برسیم بیان کرد: انرژی هسته ای مسئله خاصی است اما دشمنی دشمن کم نمی شود، هسته ای یک بهانه است زیرا آنها با ما مشکل ایدئولوژیکی دارند و اگر هسته ای حل شود بعد از آن حقوق بشر، موشکی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدار ثانویه رآکتور در حال بازطراحی اراک تا 2 هفته آینده

راه اندازی مدار ثانویه رآکتور در حال بازطراحی اراک تا 2 هفته آینده