مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:452019-10-20اقتصادي

از گسترش صنایع کم آب تا فرآوری معادن


معاون دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی با اشاره به تصویب سند آمایش سرزمین استان گفت: در این سند افزایش خطوط ریلی و هوایی و جاده ای تغییر الگوی کشت، - گسترش صنایع کم آب ، فرآوری محصولات کشاورزی و معادن استان به عنوان محورهای مهم توسعه دیده شده است.

علی اکبر اکبری راد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: براساس آیین نامه اجرای شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها که از سوی هیات دولت ابلاغ شده در ذیل شورای برنامه ریزی و توسعه استان چهار کارگروه از جمله کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری و نوآوری استان شکل گرفته است که این کارگروه به ریاست استاندار و دبیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و با حضور اعضای اصلی و متغیر برگزار می شود.

وی ادامه داد: از آن جای که این کارگروه ها وظایف مهم و موثری در استان داشته و با توجه به ماهیت و محتوای شرط وظایف آن باید در خصوص اقدامات و فعالیت های آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در استان، تصمیماتی اتخاذ و اجرایی کنند.

معاون دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: لذا به منظور بررسی بیشتر مشکلات و رفع موانع آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در ذیل کارگروه کمیته های تخصصی آموزش به دبیری جهاد دانشگاهی استان، کمیته تخصصی پژوهش به دبیری دانشگاه بیرجند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گسترش صنایع کم آب تا فرآوری معادن

از گسترش صنایع کم آب تا فرآوری معادن