مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:402019-10-20سياسي

حضور هلال احمر در اربعین، برای مردم جای دلگرمی است


معاون اول رییس جمهور و علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر از درمانگاه ام القری جمعیت هلال احمر در نجف و روند خدمت رسانی به زائران امام حسین بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عصر روز گذشته بیست و هفتم مهر 98 مصادف با اربعین حسینی، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور همراه با علی اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمر از روند خدمت رسانی به زائران حسینی در درمانگاه ام القری واقع در شهر نجف، بازدید کردند.

جهانگیری در حاشیه این بازدید گفت: جمعیت هلال احمر در همه رویدادها و حوادث حضور عالی داشته، هم در حوادثی که در ایران بوده همچون زلزله کرمانشاه و سیل امسال و هم در رویدادها و حوادث خارج از کشور همیشه حضور موثر داشته است.

طی این 5-6 سال اخیر که توفیق داشتم در روز اربعین در این رویداد بزرگ حضور داشته باشم، یکی از جاهایی که بازدید کردم درمانگاه های جمعیت هلال احمر بوده است.

معاون اول رییس جمهور گفت: همانطور که می بینیم خوشبختانه در جمعیت هلال احمر هم جوانان با انگیزه و علاقمندی در خدمت به مردم حضور دارند و هم پزشکان متخصص، دلسوز و علاقمند که در مواقعی که احساس می کنند حضورشان سرنوشت ساز و تعیین کننده است، همکاری خوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هلال احمر در اربعین، برای مردم جای دلگرمی است

حضور هلال احمر در اربعین، برای مردم جای دلگرمی است