مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:262019-10-20اقتصادي

برخورداری81درصدروستاهای آذربایجان شرقی از آب سالم


81 درصد جمعیت روستایی آذربایجان شرقی از آب آشامیدنی بهداشتی برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان این مطلب گفت: هم اکنون 875هزار و 371 نفر از مجموع یک میلیون و 102 هزار نفر جمعیت روستایی به آب شرب بهداشتی و لوله کشی دسترسی دارند.

علیرضا ایمانلو افزود: تلاش می شود زمینه دسترسی همه ساکنان 2 هزار و 733 روستای آذربایجان شرقی به آب آشامیدنی بهداشتی و لوله کشی فراهم شود.

وی با بیان اینکه ادغام شرکت های آبفای شهری با شرکت های آبفای روستایی آغاز شده است، اظهار داشت: این ادغام تا پایان سال کامل می شود، اما تعدیل نیرو در این فرآیند در استان مطرح نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بحث ادغام، سیاست وزرات نیرو است و در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، چون سیستم ما واحد است.

ایمانلو یادآوری کرد: شرکت آب و فاضلاب استان تا پایان نیمه نخست امسال خدمات خود را در زمینه تامین و توزیع آب شرب بهداشتی در قالب یک میلیون و 333 هزار فقره انشعاب آب به جمعیتی بالغ بر 3 میلیون و 119 هزار نفر ( 100 درصد) جمعیت شهری در 62 شهر استان ارائه کرده است.

وی ضمن درخواست از مردم آذربایجان شرقی برای اسراف نکردن آب شرب بهداشتی و صرفه جویی در مصرگفت : هم اکنون آب مورد نیاز کلان شهر تبریز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری81درصدروستاهای آذربایجان شرقی از آب سالم

برخورداری81درصدروستاهای آذربایجان شرقی از آب سالم