مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 06:102019-10-20سياسي

چگونگی ثبت نام و تبلیغات شوراهای دانش آموزی


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب خبر داد.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار "شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب"خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در آستانه بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی کشور، اظهارکرد: انتخابات امسال با پیام وزیرآموزش و پرورش و به صورت همزمان در بیش از 105 واحد آموزشی روز اول آبان در سراسرکشور برگزار می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود در این انتخابات حدود 11 میلیون دانش آموز شرکت داشته باشند.

دانش آموزان پایه سوم ابتدایی به بالا می توانند در انتخابات چه به صورت کاندیدا و چه به صورت رای دهنده شرکت داشته باشند که تعداد770 هزار نفر به عضویت شوراهای دانش آموزی کشور در می آیند.

کاظمی آمار شرکت کنندگان سال گذشته را حدود 9 میلیون و800 هزار نفر عنوان کرد و گفت: سال گذشته از تعداد کل شرکت کنندگان730 هزار نفر به عضویت شوراهای دانش آموزی انتخاب شدند که تابستان امسال در دو اردوی مجزای دختران که در رامسر و پسران که در اصفهان برگزار شد از اعضای شوارهای دانش آموزی برتر استان ها تجلیل شد و کارگاه های آموزشی مفیدی برای آنها برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی ثبت نام و تبلیغات شوراهای دانش آموزی

چگونگی ثبت نام و تبلیغات شوراهای دانش آموزی