مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:392019-10-20سياسي

توزیع 8 تن سیب درختی در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت تن سیب درختی اهدایی توسط خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد در موکب شهدای مدافع حرم این استان در مرز شلمچه در حال توزیع بین زائرین اربعین حسینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام قاسم مومنی شاد افزود: هشت تن سیب اهدایی استان کهگیلویه و بویراحمد که از محل مشارکت های مردمی تهیه شده است در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه بصورت شبانه روزی در حال توزیع بین زائرین اربعین حسینی است.

وی اظهارکرد: از تاریخ نوزده مهرماه در این موکب در حال خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی می باشیم و این خدمت تا یک هفته بعد از اربعین حسینی ادامه دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امام حسن عسکری(ع) در حدیثی علامت‎های مؤمن را پنج چیز شمرده است: پنجاه و یک رکعت نماز، زیارت اربعین، انگشتر کردن در دست راست، پیشانی بر خاک نهادن و بسم الله را در نماز، آشکارا گفتن.

مومنی شاد بیان کرد: ائمه هدی(ع) بارها در روایات خود، پیاده روی به سمت حرم امام حسین(ع) را توصیه کرده اند و برای هر قدمش اجر و مغفرت ویژه ای در نظر گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8 تن سیب درختی در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه

توزیع 8 تن سیب درختی در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه