مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:332019-10-20اقتصادي

بیش از یک هزار و 800 طرح در هرمزگان تسهیلات اشتغال روستایی دریافت کردند


مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: حدود 300 میلیارد تومان تسهیلات به یک هزار و 822 طرح در قالب طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان پرداخت شده است.

- هادی ابراهیمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهارداشت: تاکنون بیش از 408 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به هرمزگان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه نرخ سود این تسهیلات چهار تا 6 درصد و با هدف ایجاد اشتغال در مناطق روستایی پرداخت می شود افزود: نظارت دقیقی بر اجرای این طرحها صورت می گیرد.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: قانون اشتغال پایدار روستایی یا به صورت دقیق تر آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی به عنوان یکی از طرح های دولت با هدف ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق عشایری از ابتدای سال 96 به اجرا درآمد.

ابراهیمی بیان کرد: بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید بانک های ارائه دهنده تسهیلات به بخش اشتغال زایی روستایی و عشایری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک هزار و 800 طرح در هرمزگان تسهیلات اشتغال روستایی دریافت کردند

بیش از یک هزار و 800 طرح در هرمزگان تسهیلات اشتغال روستایی دریافت کردند