مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:222019-10-20اقتصادي

بالاترین حجم بازگشت به مرزهای کشور رقم خورد/ ورود زائران روان است


دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: روز گذشته بالاترین رکورد بازگشت زائران اربعین به سمت مرزهای کشور رقم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، احمد محمدی فر با بیان اینکه، همچنان سیل زائران ایرانی به سمت مرزهای کشور در حال بازگشت هستند، ابراز کرد: شب گذشته بالاترین میزان بازگشت زائران به کشور رقم خورد و پیش بینی می شود شاهد تردد حجم بالایی از زائران در مرزهای کشور به خصوص مهران باشیم.

وی با بیان اینکه زائران با ازدحام اما به طور روان و عادی در حال بازگشت هستند، ابراز کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلی از باب حمل و نقل زائران ایجاد نشده و زائران توانسته اند با وسایل حمل و نقل عمومی یا وسیله شخصی خودشان برگردند و به مقاصد مربوطه عزیمت کنند.

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، گفت: تردد در مرز مهران هم زمان با شامگاه شنبه پر تراکم بود اما امکانات لازم برای اسکان و تغذیه پیش بینی شد تا زائرانی که شب هنگام وارد می شوند یا قصد استراحت کوتاه دارند، دچار مشکل نشوند.

محمدی فر با بیان اینکه مرز شلمچه بعد از مهران بیشترین تراکم را در بین مرزهای چهارگانه غرب کشور را دارد، گفت: مرزهای چذابه و خسروی شرایطی روان و عادی دارند و از بابت تراکم زائران دچار مشکلی در این دو مرز نیستیم البته مرز خسروی تا عصر به زائران خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین حجم بازگشت به مرزهای کشور رقم خورد/ ورود زائران روان است

بالاترین حجم بازگشت به مرزهای کشور رقم خورد/ ورود زائران روان است