مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:222019-10-20سياسي

باهم افزایی دستگاه قضایی و سپاه گریزگاه های قاچاق مسدود خواهند شد


بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و سپاه پاسداران به منظور ارتقای امنیت و مقابله با قاچاق تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبس صالحی در جریان دیدار فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در بندرعباس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و دستور رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم مقابله بی امان با پدیده قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز با به کارگیری قضات مجرب در دستگاه قضایی استان هرمزگان تشکیل و در همین راستا پرونده های ارجاع شده در خصوص این جرایم در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی و اجرای حکم قرار می گیرند.

صالحی همچنین اظهار داشت: ضرورت دارد تمامی دستگاه های متولی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز به صورت منسجم و هماهنگ عمل کنند.

وی بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور مقابله بی امان با قاچاق تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: با اتخاذ تمهیدات مناسب و تشریک مساعی میان دستگاه قضایی و پاسداران انقلاب اسلامی ، گریزگاه های قاچاقچیان مسدود خواهد شد.

در ادامه این دیدار، سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رییس کل دادگستری استان هرمزگان گزارشی از عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهم افزایی دستگاه قضایی و سپاه گریزگاه های قاچاق مسدود خواهند شد

باهم افزایی دستگاه قضایی و سپاه گریزگاه های قاچاق مسدود خواهند شد