مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مهر 1398 ساعت 05:112019-10-20بين الملل

نخست وزیر انگلیس نامه برای تأخیر برگزیت را بدون امضا ارسال کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس نامه ای را که در آن درخواست تأخیر در اجرای برگزیت مطرح شده بدون امضای خودش برای دونالد تاسک ، - نخست وزیر انگلیس نامه خود به رییس شورای اروپا برای درخواست تأخیر در اجرای برگزیت را بدون امضا برای او ارسال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس نامه ای را که در آن درخواست تأخیر در اجرای برگزیت مطرح شده بدون امضای خودش برای دونالد تاسک ، رییس شورای اروپا ارسال کرده است.

رسانه های انگلیس گزارش داده اند جانسون علاوه بر این با سران کشور های عضو اتحادیه اروپا تماس گرفته و به اطلاع آن ها رسانده نامه ای که نمایندگان پارلمان انگلیس او را مجبور به ارسال آن کرده اند در واقع نامه پارلمان است نه او.

یک مقام ارشد دفتر نخست وزیری انگلیس در گفتگو با روزنامه تلگراف می گوید آقای جانسون به سران اروپایی گفته از پارلمان انگلیس بخواهند در تصمیم خود برای تأخیر در اجرای برگزیت تجدید نظر کنند، زیرا بهترین گزینه هم برای انگلیس و هم برای اتحادیه اروپا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در ضرب الاجل 31 اکتبر است.

روزنامه گاردین نوشته جانسون سه نامه برای آقای تاسک ارسال کرده است: نامه اول، متنی کپی شده و امضانشده است که در واقع درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر انگلیس نامه برای تأخیر برگزیت را بدون امضا ارسال کرد

نخست وزیر انگلیس نامه برای تأخیر برگزیت را بدون امضا ارسال کرد