مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 12:522019-10-19اقتصادي

60 درصد زائران از مرز مهران تردد کردند


مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در حدود 60 درصد از زائران اربعین حسینی از مرز مهران تردد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش باقرجوان با بیان اینکه امسال نسبت به سال های گذشته از شرایط خاصی در اربعین حسینی برخوردار بودیم و همین امر باعث شد تا برنامه ریزی ها برای خروج زائران 10 روز زودتر انجام شود، افزود: در همین راستا، طرح جابه جایی اربعین از 10 مهرماه آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه دارد، این در حالی است که عمدتا سفرهای رفت، رو به اتمام است و زائران در حال بازگشت به کشور هستند.

وی در خصوص تعداد ناوگانی که در این ایام به زائران خدمات ارائه داده است، تصریح کرد: برای جابه جایی زائران در اربعین حسینی، 9000 دستگاه ناوگان اتوبوسی کشور در کنار 40 هزار دستگاه ناوگان سواری کرایه و مینی بوسی در حال ارائه خدمات از سراسر کشور به سمت مرزهای چهارگانه و به همین نسبت نیز برای بازگشت به داخل کشور هستند و این خدمات تا به امروز ادامه داشته است.

این مسئول با یادآوری اینکه نیاز بود هماهنگی و برنامه ریزی منسجمی در همین راستا انجام شود، ادامه داد: نزدیک به 700 نفر از عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها فقط در مرز مهران و پایانه برکت به ارائه خدمات مشغول اند که باید به این تعداد، همکاران اداره کل راهداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد زائران از مرز مهران تردد کردند

60 درصد زائران از مرز مهران تردد کردند