مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 10:262019-10-19ورزشي

شور و شعف لحظه برافراشته شدن پرچم مقدس کشورم غیرقابل وصف است


مدافع گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با بیان اینکه شیرینی لحظه برافراشته شدن پرچم مقدس کشورم غیرقابل وصف است، گفت: کسب نشان برنز تیم ملی در بازی های ساحلی 2019 قطر، - حسن عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به سطح کیفی بالای رقابت های بازی های ساحلی 2019 قطر اظهار کرد: در این رقابت ها تمامی تیم ها قدرتمند ظاهر شدند و هیچ دیداری برایمان ساده و آسان نبود، حضور تیم های صاحب نام دنیا نظیر برزیل، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوییس و ژاپن بر اعتبار رقابت های ساحلی قطر افزود.

وی با بیان اینکه تیم ملی مقتدرانه از مرحله گروهی صعود کرد، افزود: در قطر با تیم های سنگال، اوکراین و پاراگوئه از سه قاره مختلف هم گروه شدیم و با سه پیروزی پیاپی از مرحله گروهی صعود کردیم.

ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان با تأکید بر نبرد با سبک های متفاوت بازی در رقابت های ساحلی قطر تصریح کرد: نبرد مقابل تیم های مختلف باعث شد با چالش روبه رو شویم هرچند این چالش برایمان شیرین بود و نبردهای حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

عبدالهی با اشاره به شکست تیم ملی در مرحله نیمه پایانی مقابل روسیه گفت: با درایت کادر فنی به عنوان تیم نخست از مرحله گروهی صعود کردیم، در مرحله نیمه پایانی در وقت نخست بازی با سه گل از رقیب قدر عقب افتادیم، دو گل از این سه گل را در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و شعف لحظه برافراشته شدن پرچم مقدس کشورم غیرقابل وصف است

شور و شعف لحظه برافراشته شدن پرچم مقدس کشورم غیرقابل وصف است