مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 10:062019-10-19اجتماعي

ارائه خدمات درمانی به بیش از 340 زائر اربعین حسینی در ایلام


رییس اورژانس گیلان از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیش از 340 زائر اربعین حسینی در دره شهر ایلام خبر داد و گفت: دو تیم فوریت های پزشکی گیلان در این منطقه مستقر هستند.

- دکتر پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات اورژانس گیلان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: از آغاز استقرار نیروهای اورژانس گیلان در تاریخ 20 مهر ماه در دره شهر ایلام تاکنون بیش از 340 نفر از زائران اربعین حسینی (ع) خدمت امداد و درمانی دریافت کرده اند.

وی در ادامه گفت: بیشتر مراجعات و امدادرسانی ها بصورت سرپایی بوده و از این تعداد 10 زائر برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی ایلام منتقل شدند.

دکتر اسدی با بیان اینکه اورژانس گیلان دو تیم فوریت های پزشکی شامل چهار کارشناس به همراه دو دستگاه آمبولانس مجهز به ایلام و منطقه دره شهر اعزام شده اند، افزود: این تیم تا پایان بازگشت زوار اربعین حسینی در این منطقه حضور خواهند داشت.

وی به خدمت رسانی به زائرین جمهوری آذربایجان نیز اشاره و تصریح کرد: علاوه بر دو تیم اعزامی به ایلام، اورژانس گیلان به بیش از 800 زائر اربعین حسینی جمهوری آذربایجان که از مرز آستارا وارد ایران شدند نیز خدمات درمانی و بهداشتی ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به بیش از 340 زائر اربعین حسینی در ایلام

ارائه خدمات درمانی به بیش از 340 زائر اربعین حسینی در ایلام