مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 09:512019-10-19سياسي

شکست دشمنان در تفرقه میان مردم عراق و ایران


، رایزن فرهنگی ایران در عراق در مصاحبه با پایگاه العهد گفت: دشمنان همواره در کمین نشسته اند تا میان ایران و عراق تفرقه افکنی کنند، اما تلاش آنها با شکست مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری العهد, شهر مقدس کربلا, یعنی سرزمین فداکاری و جانفشانی شاهد حماسه ای با حضور میلیون ها انسان از کشورهای مختلف جهان به مناسبت سالروز اربعین شهادت سید الشهداء (ع) و اهل بیت و اصحاب گرامی ایشان است.

اربعین در واقع رمز انقلاب و رویارویی با استکبار است که حضرت زینب (علیها السلام) و قافله اسراء کسانی بودند که پرچم این نهضت را به اهتزاز در آوردند و امروز هم مسلمانان و حتی غیر مسلمانان از کشورهای مختلف جهان دور هم جمع می شوند تا این شیوه را ادامه دهند.

العهد نوشت: زمانی که نظام مستکبر جهانی این مشارکت عظیم و این انسجام و همبستگی را میان مردم ایران و عراق می بیند, از طریق تفرقه افکنی تلاش می کند بر این همبستگی و وحدت تاثیر منفی بگذارد، اما تلاش های آنها و همه دشمنان این ملت ها طی سال ها اخیر ناکام مانده است، زیرا آنچه در این راهپیمایی های میلیونی می بینیم, تنها همبستگی, مودت و برادری میان عراقی ها و ایرانی هاست.

بر اساس آمار, حدود چهار میلیون نفر از مردم ایران امسال در مراسم اربعین شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست دشمنان در تفرقه میان مردم عراق و ایران

شکست دشمنان در تفرقه میان مردم عراق و ایران