مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 09:462019-10-19اجتماعي

رضایت مندی زائران از خدمات نیروی انتظامی/تردد57درصد زوار از مهران


در بازدیدی که از مرزهای چهارگانه داشتم رضایت مندی مردم از مجموعه خدمات ارائه شده و اقدامات دستگاه های مختلف به ویژه نیروی انتظامی محسوس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین اشتری ظهر امروز شنبه در جلسه قرارگاه اربعین که با حضور استاندار و اعضای شورای تأمین استان ایلام برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی همه سازمان ها و نهادها با مجموعه نیروی انتظامی بیان کرد: این همدلی موجب شد بار دیگر حماسه بزرگی رقم زده شود.

وی عنوان داشت: بررسی ها نشان می دهد بیش از 57 درصد از زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کرده اند و بنابراین بایستی همه ظرفیت ها و آمادگی ها تا چند روز دیگر حفظ شود تا تمام زائران به سلامت به شهرهای خود بازگردند.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان داشت: 95 درصد از مردم به صورت زمینی به زیارت عتبات عالیات مشرف شده اند که از این تعداد 65 درصد با استفاده از خودرو شخصی خود به مرز ها مراجعه کرده اند که جا دارد با تعامل، هماهنگی، انتظام بخشی بیش از گذشته در انتهای این مأموریت شرایطی فراهم شود که زائران عزیز به سلامت به سفر خود پایان دهند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور افزود: در بازدیدی که از مرزهای چهارگانه طی روز گذشته و امروز داشتم رضایت مندی مردم از مجموعه خدمات ارائه شده و اقدامات دستگاه های مختلف به ویژه نیروی انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مندی زائران از خدمات نیروی انتظامی/تردد57درصد زوار از مهران

رضایت مندی زائران از خدمات نیروی انتظامی/تردد57درصد زوار از مهران