مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 09:112019-10-19اجتماعي

ترافیک در محور اسلام آبادغرب تا بیستون نیمه سنگین است


رییس پلیس راه استان، ترافیک را از محور اسلام آبادغرب تا شهر بیستون نیمه سنگین و در عین حال روان عنوان کرد.

- مرکز کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راه استان اظهار داشت: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین، در مسیر برگشت و محرو های خروجی استان ترافیک نیمه سنگین است و همین شرایط می طلبد تا رانندگان با صبر و تحمل بیشتری در جاده حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر محور اسلام آبادغرب به بیستون بار ترافیکی قصرشیرین و حمیل را نیز در برمی گیرد و جمعیت زائرانی که از مرز های خسروی و مهران در حال بازگشت هستند به این محور اضافه می شوند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: جاده های استان در مسیر رفت نیز مملو از اتوبوس ها و سواری های خالی غیر بومی است که به سمت مرز های خسروی و مهران برای انتقال و جابه جایی زوار در حال حرکت هستند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به باز بودن همه مسیر ها و اینکه هیچ محدودیت ترددی وجود ندارد، افزود: انتظار می رود طی امروز و فردا مسیر های محل تردد زوار خصوصا محور یاد شده همچنان نیمه سنگین و رو به سنگین باشد.

وی همچنین از افزایش 30 درصدی تردد در محور های استان و 35 درصدی در محور اسلام آبادغرب - قصرشیرین در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: به همین خاطر شاهد افزایش سوانح رانندگی نیز بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در محور اسلام آبادغرب تا بیستون نیمه سنگین است

ترافیک در محور اسلام آبادغرب تا بیستون نیمه سنگین است