مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 08:092019-10-19بين الملل

ادعای وزیر خارجه بحرین درباره انتقال سلاح ایران به بحرین


وزیر خارجه بحرین بار دیگر با متهم کردن ایران به دخالت در امور داخلی کشورش، مدعی انتقال سلاح و مواد منفجره از ایران به بحرین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین مدعی انتقال سلاح و مواد منفجره از ایران به بحرین شد.

آل خلیفه مدعی کشف و ضبط این سلاح ها شد و گفت: این (سلاح و مواد منفجره) برای نابودی نصف منامه پایتخت بحرین کافی بود، مهم این است که ایران پیام درست یعنی همان پیام صلح و حسن همجواری بدهد و اگر این پیام را از تهران دریافت نکنیم، در آن صورت ایران مسئول است.

وی در مصاحبه با روزنامه سعودی الشرق الأوسط ، امضای قریب الوقوع توافقنامه بین دولت مستعفی یمن و جنوب این کشور را جهشی بزرگ در رابطه با ثبات یمن و آینده آن به خصوص پس از نشست های مهم در جده توصیف کرد و مدعی شد که قطر در برابر حل وفصل بحرین یمن کارشکنی می کند که از مواضع رسانه ای آن در شبکه الجزیره مشخص است.

او مدعی شد که نقش قطر در یمن همواره شکست خورد بوده و هرگز موفق نخواهد شد زیرا ملت یمن در نهایت بر قطر و مداخله ایران پیروز خواهد شد.

آل خلیفه در ادامه ادعا کرد که قطر در امور داخلی بسیاری از کشورها اعم از یمن، لیبی، کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق کارشکنی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای وزیر خارجه بحرین درباره انتقال سلاح ایران به بحرین

ادعای وزیر خارجه بحرین درباره انتقال سلاح ایران به بحرین