مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مهر 1398 ساعت 06:562019-10-19اقتصادي

نبود مشکل در امنیت، تردد و خدمات به زوار


با هماهنگی دستگاه های اجرایی و مردم، هیچ مشکلی در حوزه های امنیت، تردد و خدمات وجود نداشت.

- ، وزیر کشور گفت: با هماهنگی دستگاه های اجرایی، مردم و زوار تاکنون هیچ مشکلی در حوزه های امنیت، تردد و خدمات وجود نداشت.

اقای رحمانی فضلی اظهارداشت: با هماهنگی دستگاه های اجرایی، مردم و زوار در مجموع امسال به توفیقات خوبی در رابطه با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دست پیدا کردیم.

این در حالی است که حدود یک میلیون و 500 زائر نسبت به سنوات گذشته اضافه شده بود و بحمدالله تاکنون هیچ مشکلی در حوزه های امنیت، تردد و خدمات نداشته ایم.

وی گفت: البته این بدان معنا نیست که مشکلات و کاستی هایی وجود نداشته است، اما یکی از نگرانی های عمده ما در خصوص برگشت و ازدحام زوار از عراق به میهن بود که با مدیریت وزارت راه و شهرسازی شاهد روانی جاده ها و حوادث اندک بودیم.

وزیر کشور افزود: از رانندگان اتوبوس، خلبانان، لکوموتیورانان، رانندگان تریلی و کامیون قدردانی می کنم، زیرا امسال تاکنون حدود شش میلیون و 200 هزار تردد در مسیر های ایران به عراق و برعکس داشتیم به طوری که در 24 ساعت گذشته بیش از 300 هزار تردد ثبت شد که این نشانه برنامه ریزی صحیح است.

اقای رحمانی فضلی ادامه داد: ما در راهپیمایی اربعین با توجه به اینکه وارد یک کشور دیگری می شویم و با قوانین آن ها مواجه هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مشکل در امنیت، تردد و خدمات به زوار

نبود مشکل در امنیت، تردد و خدمات به زوار