مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مهر 1398 ساعت 14:502019-10-18سياسي

همایش عظیم اربعین حسینی، مهمترین عامل وحدت شیعه و سنی


ائمه جمعه شهرستانهای استان در خطبه های نماز جمعه این هفته، همایش عظیم اربعین حسینی را عامل تقویت وحدت و نزدیکی قلوب مسلمین و آزادیخواهان جهان به هم دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، امامان جمعه در خطبه های آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستانها، با دعوت از نمازگزاران به انجام اعمال صالح و رعایت تقوای الهی، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، پیاده روی عظیم اربعین را منشاء برکات بسیار عنوان کرده و تاکید کردند: ترویج فضایل اهل بیت (ع)، موجبات نزدیکی دلهای مسلمین به هم، گرایش روزافزون آزادیخواهان جهان به فلسفه این قیام خونین و خنثی شدن توطئه های دشمنان اسلام را فراهم می آورد.

خطیبان نماز جمعه شهرستانهای استان تجمع میلیونی در اربعین را جلوه ای از حرکت در مسیر تمدن بزرگ اسلامی در گام دوم انقلاب توصیف کردند.

ائمه جمعه شهرستانها همچنین با اشاره به دستگیری روح الله زم سرشبکه وب گاهِ ضدانقلاب موسوم به آمدنیوز ، این اقدام را نشان دهنده اشراف اطلاعاتی رزمندگان سپاه در منطقه عنوان و اظهار داشتند: با دستگیری این فرد، شبکه ای از معاندان نظام در داخل و خارج از کشور شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش عظیم اربعین حسینی، مهمترین عامل وحدت شیعه و سنی

همایش عظیم اربعین حسینی، مهمترین عامل وحدت شیعه و سنی